RESTRICCIONS HORARIES
VISITA EL NOSTRE BAR
NO FACIS MÉS CUES
FIDELITY PLUS

FIDELITY PLUS

+info

PREGUNTES FREQÜENTS

Aquí pots consultar les respostes a les consultes més habituals:

CONTACTE

Com puc posar-me en contacte amb Ocine?
Per a qualsevol consulta, sempre pots contactar-nos a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..
On trobo el número de telèfon del meu Ocine?
No disposem d'atenció telefònica però sempre pots contactar-nos a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

ENTRADES

He comprat en línia però no he rebut l'email amb l'entrada.
És possible que l'email es trobi a la safata de correu no desitjat.
Si no és així, pots reclamar les entrades a taquilla o als terminals de venda presentant la targeta amb la qual s'ha fet el pagament.
M'ha donat error al finalitzar la compra per internet i tinc un càrrec al meu compte bancari.
Si al cap d'uns minuts no se t'ha tornat l'import, la compra s'ha realitzat correctament. Si no les reps per email, pots reclamar les entrades a taquilla presentant la targeta amb la qual s'ha fet el pagament
He interromput el procés de compra i quan he tornat a entrar, la butaca que estava reservant m'apareixia com ja reservada, quan abans no ho era. ¿S'ha realitzat la compra?
Quan fas una compra, les butaques que vols adquirir queden bloquejades durant uns minuts perquè no les compri un altre client en el mateix moment. Passats uns minuts, tornen a estar disponibles.
Si no has rebut cap càrrec en la targeta, encara que les butaques que volies apareguin com bloquejades, la compra no s'ha realitzat i pots repetir-la.
He d'imprimir les entrades?
No cal imprimir les entrades. Pots accedir a el cinema mostrant directament des del mòbil el codi que has rebut per email a l'anar a comprar.
Puc canviar / anul·lar les entrades comprades a través del web?
Com indiquen les nostres condicions de compra en línia, un cop confirmada la compra ja no es podran realitzar canvis ni devolucions.

PREUS

Quant costa una entrada?
El preu pot variar depenent de quin sigui el teu Ocine. Trobaràs tota la informació actualitzada a la secció de EL CINEMA > PREUS I PROMOCIONS d’aquesta web.
Hi ha algun descompte amb el Carnet Jove / Monoparental / Família nombrosa?
Les promocions poden variar depenent de quin sigui el teu Ocine. Trobaràs tota la informació actualitzada a la secció de EL CINEMA > PREUS I PROMOCIONS d’aquesta web.
Quant costa l'entrada el dia de l'espectador?
El preu pot variar depenent de quin sigui el teu Ocine. Trobaràs tota la informació actualitzada a la secció de EL CINEMA > PREUS I PROMOCIONS d’aquesta web.
¿A partir de quina edat paguen entrada els nens?
Els nens paguen entrada a partir dels 3 anys. Els menors de 3 anys no han de pagar entrada, sempre que no ocupin butaca.
Per què em surt més cara el preu de la meva entrada del que és habitual?
Probablement sigui perquè estàs adquirint una entrada per a una sessió en DOLBY ATMOS, aquestes sessions tenen recàrrec. Consulta els detalls de cada sessió a la CARTELLERA d’aquesta web.

SESSIONS

Quan sortiran els horaris?
Els horaris s'actualitzen tots els dijous durant el dia, per aquest motiu si vols consultar els horaris de divendres o cap de setmana hauràs d'esperar a dijous anterior.
Teniu pel·lícules en versió original?
Pots consultar les sessions programades en versió original per a cada Ocine a la pestanya "esdeveniments = VOSE" del web de la teva Ocine habitual. Has de tenir en compte que cada Ocine té la seva pròpia cartellera, això vol dir que en alguns cinemes l'opció en versió original no està disponible.
Què vol dir Dolby ATMOS?
Es tracta d'una tecnologia de so envoltant que permet als espectadors percebre major realisme i claredat, aconseguint una experiència única i impressionant, com si estiguessin dins de la pel·lícula!
Fins quan estarà disponible a Ocine la pel·lícula que vull veure?
Anem adaptant cada setmana la nostra programació en funció de l'audiència i les estrenes. Per això et recomanem que visitis la nostra web els dijous, quan fem les actualitzacions de la cartellera.

FIDELITY

M'acabo de donar d'alta a Fidelity però no sé quina és la contrasenya.
Per defecte, la contrasenya són els 4 últims dígits numèrics de el DNI. Per a qualsevol altra incidència amb la targeta has de contactar amb Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..
Com puc accedir a les dades, modificar o recuperar la contrasenya del meu compte Fidelity?
Has d'enviar-nos un e-mail a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..
Tinc problemes per accedir al meu compte Fidelity
Si encara no tens la targeta Fidelity, acudeix al teu Ocine habitual a recollir-la i ja podràs accedir al teu compte. En cas de no tenir la targeta física, has d'enviar un e-mail a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..
Tinc problemes per comprar la meva entrada amb el descompte de la targeta Fidelity.
Si encara no tens la targeta Fidelity, acudeix al teu Ocine habitual a recollir-la i ja podràs comprar entrades amb descompte. En cas de no tenir la targeta física has d'enviar un e-mail a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

ALTRES

Quant costen les crispetes?
Et recomanem que ho consultis directament al bar de la teva Ocine habitual.
Encara no he rebut el premi que vaig guanyar en un sorteig
Lamentablement els enviaments no depenen de Ocine i sovint hem d'esperar un temps a rebre els premis de les distribuïdores. Per això, és habitual que els regals triguin diverses setmanes a arribar. No et preocupis, el teu premi arribarà, i et farem arribar un email quan puguis recollir-lo a la teva Ocine.